E-mail marketing

E-mail marketing se smatra jednim od najboljih načina komunikacije s vašim klijentima. Možete ga koristiti za izgradnju odnosa sa svojim potencijalnim kupcima. Inače, e-mail marketing možete koristiti i s postojećim klijentima. Istraživanja pokazuju da je u prosjeku prodaja postojećim klijentima čak do 7 puta jeftinija od prodaje novim. Na taj način ćete im dokazati da vas zanimaju, pa će vas oni u većoj mjeri preporučiti drugim klijentima i nastaviti kupovati.

Naravno, pokretanje e-mail kampanje nije lagano. Morati ćete izgraditi zdravu bazu podataka e-pošte, a zatim je segmentirati tako da poruke dođu do pravih ljudi; stvoriti raznolik sadržaj za različite baze podataka i obratiti pažnju na dosljednost, analizirati sadržaj, a zatim redovno pratiti rezultate. Naravno, naš tim vam u tome može puno pomoći.

Inače, upotreba e-mail marketinga je relativno jeftina taktika marketinga, pa ga preporučujemo i vama. Upravo ova taktika može postati jedan od najboljih pokretača za vaš posao. Međutim, obzirom da sjajna strategija marketinga definitivno zahtijeva vaše vrijeme i trud, rado ćemo vas provesti kroz ovaj proces.

Šta još možete postići s e-mail marketingom?

  • 1. Dostizanje ciljne publike

    Pomoću e-mail marketinga, svoje aktivnosti možete usmjeriti direktno na ciljne grupe primaoca. Na taj način će vaša komunikacija s njima biti mnogo efikasnija.

  • 2. Mjerenje odaziva

    Pomoću aplikacije za e-mail marketing možete mjeriti odaziv klijenata kojima se obraćate. Tako ćete utvrditi u kojem se slučaju primaoci najbolje odazivaju, a istovremeno možete poboljšati vašu komunikaciju s njima.

  • 3. Brzina

    E-mail marketing možete početi raditi vrlo brzo. Trebate pripremiti poruke i ažurirani popis primaoca. Zapravo će vam to oduzeti samo nekoliko sati vremena.

  • 4. Isplativost

    E-mail marketing od vas ne zahtijeva skoro nikakve materijalne troškove. Najvažnije je stvoriti sjajnu poruku koja će pružiti najbolji mogući odgovor vaše ciljne publike.

  • 5. Određivanje vremena

    Možete slati vaše e-mailove primateljima u vrijeme kada će ih najvjerojatnije otvoriti, i naravno, pročitati.

  • 6. Neposredan odaziv

    Vaši primaoci mogu odgovoriti na poruke čim ih prime, otvore i pročitaju. U slijedećem koraku oni već mogu posjetiti vašu internet stranicu, izvršiti narudžbu, kupovinu ili bilo koju drugu uslugu.

  • 7. Razvoj brenda

    E-mail marketing putem e-maila je vrlo važan u razvoju brenda kada vas ljudi već poznaju. Kada vam potencijalni klijenti ostave e-mail adrese, najvažnije je stvoriti poruke za njih koje će imati određenu vrijednost, a ne samo one promotivne prirode.

  • 8. Izgradnja lojalnosti

    Pomoću e-mail marketinga možete izgraditi lojalnu bazu korisnika. To ćete sigurno najjednostavnije postići s pažljivo osmišljenim porukama, posebnim ponudama, transparentnošću i naravno iskrenim i korektnim stavom.

  • 9. Stvaranje odnosa

    Svakako biste trebali biti svjesni da slanje nekoliko e-mailova ciljanoj publici nije dovoljno da bi svi odgovorili na vašu ponudu. Zapamtite da je razvijanje odnosa s klijentima/kupcima dugotrajan posao. Budite uporni i uspjeti ćete.

  • 10. Analiza ponašanja potrošača i ciljnih skupina

    Nakon nekog vremena, upotrijebiti ćete e-mail marketing da biste saznali na šta vaši kupci najviše reaguju. To će vas također dovesti do toga da naučite kako bolje segmentirati i oblikovati ciljanu publiku.

Internet marketing i oglašavanje

Uz našu pomoć ćete steći nove kupce i prepoznatljivost.

Nama vjeruje više od 250 kompanija, od najvećih do najboljih u svojoj oblasti.

Naše reference

Da li želite znati cijenu izrade vaše nove internet stranice, trgovine, portala ili aplikacije?

Kontaktujte nás!